Για το πρόγραμμα επικοινωνίας στην ελληνική αγορά
Η Action Global Communications ανέλαβε την ανάπτυξη και υλοποίηση ολοκληρωμένου στρατηγικού προγράμματος επικοινωνίας για το ενεργειακό ποτό Hell Energy στην Ελλάδα, σε συνέχεια της συνεργασίας των δύο πλευρών στις αγορές της Σερβίας και της Ουκρανίας.

Η συνολική επικοινωνιακή στρατηγική θα επικεντρωθεί στην προώθηση των προϊόντων της Hell Energy, προβάλλοντας παράλληλα τις πρακτικές ΕΚΕ που εφαρμόζει και δίνοντας έμφαση στις προηγμένες τεχνολογίες παραγωγής και εμφιάλωσης που χρησιμοποιεί. Η Hell Energy συγκαταλέγεται στους πρωταγωνιστές της αναπτυσσόμενης αγοράς των ενεργειακών ποτών. Με έτος ίδρυσης το 2006, πλέον τα προϊόντα της διατίθενται σε σχεδόν 50 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ο Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications στην Ελλάδα, δήλωσε: «Συνδυάζοντας στοχευμένες επικοινωνιακές πρακτικές για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων μέσα από μία καινοτόμα προσέγγιση η οποία βασίζεται στη βαθιά γνώση της αγοράς, η έμπειρη ομάδα της Action στην Ελλάδα θα παρέχει τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες της με σκοπό τη σωστή μετάδοση των μηνυμάτων του brand».