Η συνολική επικοινωνιακή στρατηγική θα επικεντρωθεί στην προώθηση των προϊόντων της Hell Energy, προβάλλοντας παράλληλα τις πρακτικές ΕΚΕ που εφαρμόζει και δίνοντας έμφαση στις προηγμένες τεχνολογίες παραγωγής και εμφιάλωσης που χρησιμοποιεί. Η Hell Energy συγκαταλέγεται στους πρωταγωνιστές της αναπτυσσόμενης αγοράς των ενεργειακών ποτών. Με έτος ίδρυσης το 2006, πλέον τα προϊόντα της διατίθενται σε σχεδόν 50 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ο Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications στην Ελλάδα, δήλωσε: «Συνδυάζοντας στοχευμένες επικοινωνιακές πρακτικές για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων μέσα από μία καινοτόμα προσέγγιση η οποία βασίζεται στη βαθιά γνώση της αγοράς, η έμπειρη ομάδα της Action στην Ελλάδα θα παρέχει τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες της με σκοπό τη σωστή μετάδοση των μηνυμάτων του brand».