Στόχος η αύξηση μεριδίων σε Ελλάδα και εξωτερικό

Πιο συγκεκριμένα, η σειρά Εν Ελλάδι Gourmet εμπλουτίζεται με το Εν Ελλάδι Gourmet Γαλοπούλα Καπνιστή, από φιλέτο γαλοπούλας, μαριναρισμένο σε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, με διαδικασία καπνίσματος με ξύλο οξιάς, χωρίς άμυλο και γλουτένη. 

Παράλληλα, ανανεώθηκε η εικόνα της σειράς, με νέα ταυτότητα «βουλοκέρι» σε έντονο κόκκινο χρώμα. Επίσης, η Creta Farms αναβαθμίζει την κατηγορία των Χωριάτικων Λουκάνικων, με τα: Πράσο από τα Τρίκαλα, Πορτοκάλι από τη Μάνη, συνταγές από την Κρήτη με Μυρωδικά και με Κρασί. Το 2013 η αγορά αλλαντικών έχει πτώση 3,5% σε αξία και 1% σε όγκο, ωστόσο η Creta Farms αναμένει αύξηση της κατανάλωσης τους προσεχείς μήνες. Εκτιμά ότι η χρονιά θα κλείσει με ενισχυμένο κύκλο εργασιών 95-100 εκατ. ευρώ, από 83 εκατ. το 2012.

Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται να εντείνει την παρουσία της διεθνώς, με έμφαση σε Γερμανία, Μέση Ανατολή και Ανατολική Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, θα σταματήσει τη στρατηγική δημιουργίας joint venture στις ξένες αγορές, προτιμώντας συνεργασίες με τοπικές εταιρείες ανά αγορά, στις οποίες θα εκχωρούνται δικαιώματα χρήσης της πατέντας και της ονομασίας Εν Ελλάδι. Τέλος, η εταιρεία μέχρι το 2015 αναμένει να έχει ολοκληρώσει το επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, που αφορά στη δημιουργία μονάδας παραγωγής ενέργειας από βιομάζα, αλλά και στο λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων.