Πλέον, οι χρήστες μπορούν να κάνουν click για να στείλουν μήνυμα σε brands και εταιρείες, από τα Stories ads, σε Facebook, Instagram και Messenger, χάρη στο νέο call-to-action «Send Message». Με τη νέα λειτουργία, οι μάρκες μπορούν να οδηγήσουν το traffic από τα διαφημιστικά Stories ώστε να ξεκινήσουν συζήτηση στο Messenger, με πολύ απλό τρόπο, καθώς οι χρήστες μπορούν να κάνουν swipe στο «Send Message» για να αρχίσουν την αλληλεπίδραση, χωρίς να αφήσουν την εφαρμογή στην οποία βρίσκονται.

Το νέο αυτό feature έρχεται να προστεθεί στους μηχανισμούς engagement που προσφέρει το Facebook στους διαφημιζόμενους, με 40 εκατ. επιχειρήσεις να είναι ενεργές στο Messenger, το οποίο έχει μια βάση χρηστών που ξεπερνά τα 1,3 δισ.
(Πηγή: MarketingLand)