Με αυτόν τον τρόπο, το περιεχόμενό της, το οποίο συνδυάζει αθλητικά κανάλια, περισσότερες από 4.000 ταινίες καταλόγου, πάνω από 7.000 επεισόδια σειρών και 4.000 επεισόδια παιδικών σειρών, ντοκιμαντέρ, πάνω από 60 θεματικά κανάλια, τα ελεύθερα ελληνικά, αλλά και εφαρμογές, είναι τώρα διαθέσιμο και σε συνδρομητές των υπόλοιπων δικτύων.

«Στο επόμενο διάστημα προγραμματίζουμε διάφορες καινοτομίες που σκοπό έχουν την περαιτέρω βελτίωση της διάδρασης των καταναλωτών με το περιεχόμενό τους», αναφέρει ο Ανδρέας Γεωργιάδης, Pay TV Manager της Vodafone Ελλάδας. Διαβάστε περισσότερα στο αφιέρωμα στη Συνδρομητική Τηλεόραση, στο επόμενο τεύχος του Marketing Week.