Για την παροχή εκπαίδευσης σε παιδιά σε όλο τον κόσμο

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Στόχος της εταιρίας για το πρώτο έτος, είναι η συγκέντρωση 1 εκατ. δολαρίων, κυρίως μέσω των εργαζομένων τους. Στη χώρα μας υλοποιείται η δράση «Όταν μεγαλώσω», με τα παιδιά να καλούνται να γράψουν τα όνειρά τους σε ειδικές κάρτες Unicef. Η Ελίνα Σταθοπούλου, Head of Marketing Marks & Spencer Ελλάδος, δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που υποστηρίζουμε την προσπάθεια της Unicef, και πιστεύουμε ότι αυτή η καμπάνια είναι ένας ξεχωριστός τρόπος να κινητοποιήσουμε τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους μας και κυρίως τα μικρά παιδιά, να τη βοηθήσουν στο δύσκολο έργο να παράσχει εκπαίδευση σε ευάλωτα παιδιά από όλο τον κόσμο, πραγματοποιώντας έτσι τα όνειρα τους».