Συμμετέχουν επιτυχημένοι practitioners, φημισμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων και ακαδημαϊκοί διεθνούς εμβέλειας

Το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS και το Eργαστήριο Hλεκτρονικού Eπιχειρείν, Εltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διοργανώνουν τα Social Media Awards, τα βραβεία που αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές  ενέργειες στα Social Media των ελληνικών brands, μέσα από τις διαφορετικές ενότητες των βραβείων.

Τα έργα τίθενται στην κρίση επιτυχημένων practitioners, φημισμένων σύμβουλων επιχειρήσεων και ακαδημαϊκών διεθνούς εμβέλειας, που συνθέτουν την International Judging Committee. Συγκεκριμένα, η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από τους:
Steve Vranakis, Executive Creative Director, Creative Lab, Google
Eleftherios Hatziioannou, Founder, Peopleizers
Michel Massadakis, Managing Director Telisol, Cognatio Holdings and Director
of the board, Mediavision
Αντώνης Κόχειλας, Executive Planning Director, Partner, Ogilvy & Mather, Chicago
Έλενα Κίτρα, MEA Facebook, United Arab Emirates
Helen Konstantopoulos, Managing Director Middle East, New York Times & International Herald Tribune
Βάλια Παπασπύρου, Programming Lead Europe, Middle East & Africa, Microsoft
Δρ. Σοφία Δρακοπούλου, Senior Lecturer, Media Department, Middlesex University

Αναλυτικά οι κατηγορίες των βραβείων και όλες οι πληροφορίες στο www.socialmediaawards.gr και συνεχής ροή ειδήσεων στα www.facebook.com/SocialMediaAwardsGr , https://twitter.com/smawardsgr – #SMAgr

Η υποβολή των συμμετοχών έχει ήδη ξεκινήσει και θα διαρκέσει μέχρι τις 21 Ιουνίου 2013.