Με τη γαλλική κυβέρνηση να ανακοινώνει ότι θα συμβάλλει μόνο με το ποσό των 40 εκατ. ευρώ, επιχειρηματικοί κολοσσοί, κροίσοι από όλο τον κόσμο και απλοί πολίτες, έσπευσαν να συνδράμουν ο καθένας σύμφωνα με τις δυνάμεις του. Μέσω του προέδρου της, Maurice Levy, ο οποίος έχει υψηλές διασυνδέσεις με τη γαλλική κυβέρνηση, τον κόσμο της ψυχαγωγίας και της διαφήμισης, η Publicis Conseil ανέλαβε να ηγηθεί της δημιουργίας της καμπάνιας ευαισθητοποίησης, στον απόηχο της καταστροφικής πυρκαγιάς.

Μία ακόμη προσθήκη στη μακρά λίστα των χορηγιών της, η διεθνής εκστρατεία έχει ως στόχο να συγκεντρώσει χρήματα για το Fondation du Patrimoine το οποίο ανέλαβε την ανοικοδόμηση. Με τίτλο «Parce que c’est Notre Damn» (Επειδή είναι η Notre Dame) η καμπάνια ζητά από το ευρύ κοινό να κάνει μια δωρεά 1 ή 5 ευρώ. Η ενέργεια πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Metrobus, η οποία παρέχει τις οθόνες ώστε να προβληθεί η καμπάνια στο παρισινό μετρό. Η εταιρεία outdoor διαφήμισης JCDeacaux επίσης διαθέτει ελεύθερα διαφημιστικούς χώρους σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο για το fundraising, μαζί με 20 εκατ. ευρώ. Στόχος του ιδρύματος είναι η συγκέντρωση 1 δισ. ευρώ, όσο περίπου υπολογίζεται το κόστος της ανακατασκευής.
(Πηγή: TheDrum)