Μια νέα ψηφιακή ταυτότητα λανσάρει το Zoom σε συνεργασία με την 72andSunny του Stagwell Group, καθώς έχει δρομολογήσει την επέκταση των υπηρεσιών του και την εξέλιξή του σε ολοκληρωμένη πλατφόρμα εταιρικής επικοινωνίας και συνεργασίας. Η καμπάνια είναι η πρώτη με την υπογραφή του agency, σε μια project-based συνεργασία και θα «τρέξει» σε digital, OHH, social media και streaming παγκοσμίως.

Η VaynerMedia χειρίζεται το media buy. Προβάλλει τη νέα οπτική ταυτότητα του brand αλλά και το relevance με τις επιχειρηματικές ανάγκες, συμπεριλαμβάνοντας το Zoom Chat, το οποίο επαναλανσάρεται επίσημα ως Zoom Team Chat. Αν και η μάρκα δεν έχει έλλειμμα σε awareness, καθώς έχει ενσωματωθεί δομικά στην εργασιακή πραγματικότητα λόγω της πανδημίας, το νέο δημιουργικό επιχειρεί να την αναδείξει ως κάτι παραπάνω από ένα virtual workspace.

Στις διαφημίσεις, μια σειρά από «o» προστίθενται στο brand name, παραπέμποντας στην ευρύτητα των υπηρεσιών που προσφέρει, όπως τα Team Chat, rooms, events, team whiteboards, contact centers κ.ά. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο Zoom Team Chat, καθώς η εταιρεία προσβλέπει σε εντονότερη δραστηριοποίηση σε μια αγορά εργασιακών εργαλείων όπου πρωταγωνιστούν τα Slack, Microsoft Teams και Miro. Αναμένονται δε σχετικές ανακοινώσεις και λανσαρίσματα άμεσα.

(Πηγή: AdAge)