Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε τρία χρόνια που η εταιρεία αναγνωρίζεται ως η ηγέτιδα στον χώρο. Το Global Creative Index είναι τα ετήσιο «ορόσημο» του The Holmes Report’s σε ό,τι αφορά τη δημιουργική αριστεία στο PR. Σύμφωνα με το Holmes Report, η κατάταξη της φετινής χρονιάς βασίστηκε στην επέκταση του PR σε πολλαπλές κατηγορίες προγραμμάτων με διαφημιστικό χαρακτήρα. «Η δημιουργικότητα βρίσκεται στον πυρήνα της δουλειάς μας. Εστιάζουμε στο να δημιουργήσουμε αντίκτυπο, να κερδίσουμε την προσοχή και το ενδιαφέρον, να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κινηθούν μπροστά», δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick.