Για την outdoor επικοινωνία του Diners Club με τίτλο «Belong»

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι αποκλειστικοί εκπρόσωποι του Diners Club International σε 23 χώρες, με 101 υποψηφιότητες συνολικά και η κάθε συμμετοχή αξιολογήθηκε σύμφωνα με την επιτυχία του localization, που όριζε η καμπάνια.

Η Publicis διακρίθηκε στην κατηγορία outdoor, που είχε ως θέμα τη Σαντορίνη. H καμπάνια Belong του Diners Club, που στην Ελλάδα εκπροσωπείται αποκλειστικά από τη Citibank, είναι στον αέρα από τον Οκτώβριο και υποστηρίζεται με τηλεοπτικό σποτ, καταχωρίσεις και outdoor επικοινωνία.