Συγκεκριμένα, στη χθεσινή τελετή απονομής στο Άμστερνταμ, η καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» που σχεδίασε η PHOCUS για λογαριασμό της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie, κατέκτησε το μοναδικό βραβείο Gold Sabre Award που απονέμεται στην κατηγορία «Digital Campaign». Ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS, δήλωσε: «Η κορυφαία αυτή διάκριση αποτελεί για εμάς την καλύτερη επιβράβευση. Η καμπάνια “Πιάσε το Μολύβι” κατέκτησε την κορυφαία θέση σε έναν πολύ απαιτητικό διεθνή διαγωνισμό κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας γεμίζει δύναμη να συνεχίσουμε να υλοποιούμε projects που συνδυάζουν την καινοτομία και την δημιουργικότητα με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα.

Θέλω να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά τους ανθρώπους της PHOCUS που εργάστηκαν με πάθος γι αυτό το έργο και φυσικά την ομάδα της AbbVie για την εξαιρετική συνεργασία». Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη καμπάνια έχει επίσης βραβευτεί σε άλλους σημαντικούς θεσμούς του χώρου της Επικοινωνίας, αποσπώντας Ermis Gold και Ermis Silver στα Ermis Awards 2017, 3 βραβεία στα Corporate Affairs Excellence Awards (Best Use of Social Media, Public Affairs & Stakeholder Engagement και ειδικό βραβείο Καινοτομία στην Επικοινωνία), καθώς και βράβευση στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.