«Sanofi Global Best Innovation Award»

Η όλη καμπάνια ήταν πολύπλευρη και με πολλές δραστηριότητες. Στο πλαίσιο αυτό, η Havas WW Digital Athens δημιούργησε μια καινοτόμα εφαρμογή για social media με την ονομασία «Κάθε Φωνή, Ένα Μέλλον». Η εφαρμογή αυτή παροτρύνει τους χρήστες να δημοσιοποιήσουν το θετικό μήνυμά τους για θέματα γύρω από το διαβήτη.

Η ιδέα πίσω από την εφαρμογή ήταν να «ανεβάσουν» οι χρήστες τη φωτογραφία τους και να μοιραστούν το μήνυμά τους σχετικά με το διαβήτη, καθώς και να συνεισφέρουν στην online κοινότητα με μία «έξυπνη» συνταγή μαγειρικής που αρμόζει στις διαιτητικές τους απαιτήσεις.

Στη σελίδα που δημιουργήθηκε στο Facebook, το λογότυπο «Κάθε Φωνή, Ένα Μέλλον» απαρτιζόταν από ένα μωσαϊκό από φωτογραφίες που «ανέβαζαν» οι χρήστες στην εφαρμογή με τα πρόσωπά τους. Η σελίδα έφτασε τα 4.300 «Like» σε λιγότερες από 30 ημέρες ενώ τις καθημερινές αναρτήσεις είδαν 203.767 διαφορετικοί χρήστες, από τους οποίους οι 82.000 συμμετείχαν ενεργά με αυτές και περισσότεροι από 9.800 τις μοιράστηκαν με φίλους.