Phocus και Roche Hellas διακρίθηκαν στη διεθνή διοργάνωση European Excellence Awards 2020 για την ενημερωτική εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία». Συγκεκριμένα, η καμπάνια απέσπασε το μοναδικό βραβείο στην κατηγορία Greece / Cyprus, καθώς διακρίθηκε μεταξύ των πέντε υποψηφιοτήτων που είχαν προκριθεί στην τελική φάση του διαγωνισμού. Με κεντρικό ήρωα τον Αιμίλιο, ο οποίος πρωταγωνιστεί σε μια πρωτότυπη σειρά κόμικ και animated videos και με κύριο όχημα την ιστοσελίδα www.abouthaemophilia.com, η εκστρατεία ενημερώνει τα παιδιά με αιμορροφιλία, αλλά και τους ενήλικες ασθενείς, σχετικά με την αποτελεσματική διαχείριση της νόσου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια έχει ήδη αποσπάσει κορυφαίες διακρίσεις σε σημαντικούς θεσμούς της χώρας, λαμβάνοντας συνολικά έξι χρυσά βραβεία, καθώς και το βραβείο «Κορυφαία Φαρμακευτική Εταιρεία» για τη Roche Hellas.