Το Facebook συμπεριέλαβε την καμπάνια CU Open στα success stories για brand awareness με video ads
Τον Ιούνιο του 2018, το Vodafone CU, επαναπροσδιορίστηκε μέσα από την καμπάνια του «Open».

H καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία JWT Athens και είχε στόχο να αυξήσει το brand awareness και να προωθήσει το νέο μήνυμα του brand στο νεανικό κοινό. Η Mindshare επέλεξε στρατηγικά να επικοινωνήσει την καμπάνια μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συμπεριλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, το Facebook και το Instagram κάνοντας χρήση διαφορετικών επικοινωνιακών οχημάτων που προσαρμόζονταν ανάλογα με την πρόσβαση των χρηστών στα εν λόγω μέσα, προσφέροντάς τους κάθε φορά μια ξεχωριστή εμπειρία.

Παράλληλα, διεξήχθη και μια Brand Lift έρευνα τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, η οποία βοήθησε το Vodafone CU να μετρήσει την επίδραση των συγκεκριμένων διαφημιστικών μηνυμάτων στο κοινό του. Τα αποτελέσματα της έρευνας σε συνδυασμό με την στρατηγική χρήση των διαφορετικών επικοινωνιακών οχημάτων για την προώθηση της διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Instagram, αποτέλεσαν βασικό κριτήριο επιλογής της καμπάνιας ως case study/success story από το ίδιο το Facebook, το οποίο αποφάσισε να τη συμπεριλάβει στην ειδική ενότητα των διαφημιστικών παραδειγμάτων προς μίμηση παγκοσμίως (https://www.facebook.com/business/success/vodafone-greece)