Μια διεθνή κοινότητα agencies και παρόχων tools δημιουργεί η Amazon, σχεδιασμένη ώστε να δώσει ώθηση στους στόχους των διαφημιζομένων σε επίπεδο πωλήσεων. Το Amazon Advertising Partner Network θα προσφέρει στα brands ένα suite από in-house προϊόντα, αυξάνοντας περαιτέρω την εισαγωγή τους στο οικοσύστημα της Amazon.

Με στόχο να αποτελέσει ένα one-stop-shop για διαφημιζομένους, οι οποίοι επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς, τεχνικούς και marketing πόρους, το δίκτυο είναι σχεδιασμένο ως ένα self-service portal από το οποίο οι συνεργάτες θα μπορούν να διαχειρίζονται όλα τα interactions με την e-commerce εταιρεία.

Επίσης, μειώνοντας τους χρόνους του day-to-day management, θα συνδέει τους συνεργάτες με το suite των διαφημιστικών προϊόντων και των campaign management tools. Μεταξύ των resources, τα οποία προσφέρονται με τη βασική συνδρομή, περιλαμβάνονται dedicated content library με υλικά όπως webinars βέλτιστων πρακτικών, product videos και API documentation.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι, γιατί συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με agencies και tool providers, προκειμένου να τους βοηθήσουμε να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους κοινούς πελάτες μας και να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους», δήλωσε, σε blog post, ο Aby Angilivelil, Director of Partner Development στην Amazon Advertising.

(Πηγή: The Drum)