Πέντε είναι οι διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου σε Αμερική και Καναδά που έχει αποσπάσει η καμπάνια «Made to Inspire» της διαφημιστικής White ad & Purple events για το SUV της Mazda, CX-30. Επιπλέον, είναι φιναλίστ στα Red Movie Awards στη Γαλλία, αναμένοντας τα αποτελέσματα μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου.

Οι διακρίσεις που έχει ήδη αποσπάσει είναι στην κατηγορία «Best Commercial/promotional video» στο Top Shorts Film Festival, στην «Best Commercial» στο Oniros – New York Film Awards, στην «Best Advertising» στο Phoenix International Short Film Festival, στην «Best Commercial» στο Los Angeles Film Awards και στην «Best Commercial» στο New York International Film Festival.

Για τη δημιουργία της συγκεκριμένης καμπάνιας τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια ανέλαβε η εταιρεία 365film/ Θοδωρής Τζάρτος, ενώ Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο Σταύρος Τσιρλίδης και ο Γιώργος Βασιλειάδης. Πρωταγωνιστής της επικοινωνίας είναι ο σεφ Σωτήρης Κοντιζάς. Η πιο πρόσφατη βίντεο-ιστορία, που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρουσίαζε μια άλλη, λιγότερο γνωστή πτυχή του κριτή του Master Chef, τη μουσική του παιδεία και την αγάπη του για το πιάνο.