Τον νέο τους ρόλο και το πώς προβλέπουν ότι θα εξελιχθεί το επόμενο διάστημα σχολιάζουν CMOs από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σε πρόσφατη διεθνή έρευνα της Adverity. Όπως προκύπτει, αναμένουν να εστιάσει στον καθορισμό στρατηγικής και την επίτευξη ανάπτυξης, αν και, το πώς θα επιτυγχάνονται αυτά εκτιμούν ότι θα μεταβληθεί σημαντικά την επόμενη δεκαετία.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι CMOs είναι διχασμένοι σχετικά με τη σχέση data-δημιουργικότητας: Αν και το 42% θεωρεί ότι τα data εμποδίζουν τη δημιουργικότητα, το 41% πιστεύει ότι την ενισχύουν, ενώ το 17% παραμένει αναποφάσιστο. Σημειώνεται ότι όσοι είναι αρνητικοί είναι 2 φορές πιθανότερο να έχουν έλλειψη σχετικών εργαλείων.

Σχεδόν οι μισοί marketers δηλώνουν ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο αποτελεσματικής αξιοποίησης των data είναι η δυσκολία δημιουργίας μιας data-driven κουλτούρας, ενώ το 73% εισάγει στην ομάδα τον ρόλο του marketing operations για τη διαχείριση της martech τεχνολογίας. Μάλιστα, σε ποσοστό 43% οι CMOs δήλωσαν ότι η ομάδα τους δαπανά περισσότερο χρόνο συγκεντρώνοντας τα data παρά για τη λήψη αποφάσεων.  Επίσης, το 66% των CMOs υποστηρίζει ότι είναι δυσκολότερο να προσλάβει εργαζόμενους με data background από το να εκπαιδεύσει την υπάρχουσα ομάδα.

(Πηγή: Marketingweek.com)