Η L’Oréal διοργανώνει και φέτος τον παγκόσμιο διαγωνισμό καινοτομίας Brandstorm και προσκαλεί φοιτητές και επαγγελματίες από 18 έως 30 ετών, να σχεδιάσουν το δικό τους καινοτόμο εγχείρημα σε τομείς όπως VR, AR, AI, gaming, metaverse.
Ο διαγωνισμός «μετράει» ήδη 31 συνεχόμενα χρόνια παγκόσμιας παρουσίας. Οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν σε ένα real case της L’Oréal, να έρθουν σε επαφή με τους υπεύθυνους προσλήψεων και να ενημερωθούν για τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας.
Οι Έλληνες συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του ελληνικού τελικού, τον Απρίλιο, στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal Hellas. Οι νικητές του εθνικού τελικού θα προκριθούν στον παγκόσμιο ημιτελικό. Το βραβείο για τον παγκόσμιο τελικό αφορά στο πρόγραμμα «Intrapreneurship» της L’Oréal, όπου η νικήτρια ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να εργαστεί στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στη Γαλλία.