Μία νέα πρόταση για στοχευμένη διαφήμιση

Με 1,3 εκατ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες,  δυνατότητες στόχευσης ανά ηλικία και φύλο και υψηλά ποσοστά αλληλεπίδρασης με τους χρήστες χάρη στο Rich Media και Video δημιουργικό, το Outlook.com αποτελεί μία ελκυστική μορφή Display Διαφήμισης. Παράλληλα με τα παραπάνω, καταπολεμά ταυτόχρονα το clutter, μιας και σε κάθε σελίδα του επιτρέπεται μόλις ένας διαφημιζόμενος. Αναφερόμενη στη νέα αυτή διαφημιστική πρόταση της ThinkDigital, η Άννα Καρακατσάνη, Country Manager της εταιρείας σε Ελλάδα, Κύπρο και Αλβανία, δήλωσε: «Με το Outlook, καλύπτουμε την ανάγκη για στοχευμένη διαφήμιση σε ένα πολύ καθαρό περιβάλλον. Και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η αγορά έσπευσε να το αγκαλιάσει, επιβεβαιώνοντας ότι επιζητά καινοτόμες λύσεις που σέβονται το χρήστη».