Sold out το συνέδριο-θεσμός All Things Facebook & Instagram.

Διευρύνεται η οικογένεια της Facebook, με νέα apps αλλά και νέα εργαλεία marketing που δημιουργούν νέες ευκαιρίες για τους διαφημιζόμενους που θα τα αξιοποιήσουν. Στην πρώτη, συνεδριακή ημέρα του All Things Facebook and Instagram ’20 που διοργάνωσε το Marketing Week και η Boussias Communications χθες 27 Φεβρουαρίου, στελέχη της Facebook παρουσίασαν όλα τα νέα λανσαρίσματα, με σημαντικές νέες αφίξεις στο κομμάτι του e-commerce, ενώ social media experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό ανέδειξαν βέλτιστες πρακτικές, καθώς και όλες τις νέες τάσεις στο marketing στο Facebook Family of Apps.

Μεταξύ αυτών, η στροφή στις πλατφόρμες messaging και η σημασία της εξατομίκευσης σε κλίμακα, η δημιουργία mobile-first περιεχομένου, η real-time επικοινωνία, αλλά και η χρήση ΑΙ για immersive ads αναδύθηκαν ως οι πιο καθοριστικές. Οι ομιλητές προσέφεραν actionable tips για δημιουργία περιεχομένου που τραβά την προσοχή, μένει στη μνήμη και συμβάλλει στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων μεταξύ brand και καταναλωτή, ενώ μοιράστηκαν πολύτιμες συμβουλές για αποτελεσματικές στρατηγικές influencer marketing.

Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσαν στην επιλογή των metrics που ανταποκρίνονται στους στόχους κάθε καμπάνιας και έδωσαν μια πρόγευση για την επόμενη μέρα του measurement. Στο πλαίσιο του συνεδρίου φιλοξενούνται σήμερα workshops, για ενίσχυση του ROI των ενεργειών στις πλατφόρμες της Facebook. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.