Για τη social media παρουσία της εκπομπής «The Bachelor»

Η εταιρεία Imperius απέσπασε 3 βραβεία στα Indie Awards για τη social media παρουσία της εκπομπής «The Bachelor» του Alpha στον digital χώρο. Συγκεκριμένα, απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία Branded Content για το πρωτογενές περιεχόμενο που δημιούργησε σε όλες τις πλατφόρμες και κυρίως στο TikTok, το πιο επιτυχημενο Tik Tok account στην Ελλάδα για το 2020 με 200Κ followers και περισσότερα από 9,1M likes, και Bronze στην κατηγορία Most Innovative Use of Digital για το interactive Instagram AR Filter. Επίσης, έλαβε Gold βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Use of Digital για τη δημιουργία της πρώτης Discord κοινότητας σε τηλεοπτική εκπομπή. Ο Δημήτρης Κανέλλης, ιδρυτής της Imperius, δήλωσε: «Ο μόνος τρόπος να δοκιμάσεις νέες ιδέες και να παραμείνεις δημιουργικός είναι με trial & error. Βασική προϋπόθεση για να πετύχεις το παραπάνω είναι η σχέση πελάτη και εταιρείας να μετεξελιχθεί γρήγορα σε μία κοινή ομάδα, με έναν, κοινό στόχο. Αυτό πετύχαμε με τον Alpha».