H μάρκα ζυμαρικών Misko απέσπασε 2 βραβεία στα φετινά Ermis Αwards. Συγκεκριμένα, διακρίθηκε με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Video» για τη διαφημιστική ταινία «Σπαγγέτι Misko: Λίγη σάλτσα παραπάνω», καθώς και με Bronze βραβείο στην κατηγορία «Social Video Series» για τo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της καμπάνιας «Misko: Μας αρέσουν οι σάλτσες».

Η Misko δημιούργησε την digital καμπάνια με στόχο να αναδείξει τα σημεία υπεροχής των ζυμαρικών της. Στα digital videos που επιμελήθηκε η Soho Square Athens, σε σκηνοθεσία του Μανώλη Μαυρή και παραγωγή από τη Foss Productions, παρουσιάστηκαν όλα εκείνα τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που έχουν φέρει τα ζυμαρικά Misko πρώτα στην προτίμηση των καταναλωτών, όπως επισημαίνει το brand. Το κράτημά τους, το χρώμα τους, το σχήμα τους παρουσιάστηκαν με έναν τρόπο «υπερβολικά λαχταριστό», με ένα ιδιαίτερο voiceover.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη καμπάνια έχει αποσπάσει πρόσφατα ένα ακόμη βραβείο, Bronze στα Social Media Awards 2021, στην κατηγορία «Best Social Strategy for Brand Awareness».