Στα Loyalty Awards 2020.

Tο «Bite Club» των Everest απέσπασε συνολικά 6 διακρίσεις σε ισάριθμες κατηγορίες των Loyalty Awards 2020 για τον καινοτόμο σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά του, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία «Loyalty & Engagement, Food & Beverages». Για τα Everest είναι προτεραιότητα, όπως επισημαίνουν, η διαρκής βελτίωση της καθημερινής επαφής με τους πελάτες τους, προσφέροντάς τους αξία σε κάθε αγορά.

Σε αυτό το πλαίσιο, το «Bite Club» αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει σχεδιάσει η αλυσίδα για την αναβάθμιση της καταναλωτικής εμπειρίας μέσω της χρήσης της τεχνολογίας. Τα Everest, με βασικό όχημα το πρόσφατα ανασχεδιασμένο site για online παραγγελία www.everest.gr, προσφέρουν υπηρεσίες όπως το delivery χωρίς επαφή και η γρήγορη παραλαβή από το κατάστημα (skip the line). Η αλυσίδα σχεδιάζει και θα παρουσιάσει σύντομα και άλλες καινοτομίες σε αυτή την κατεύθυνση, εντάσσοντας τη χρήση της τεχνολογίας σε διάφορα στάδια του καταναλωτικού «ταξιδιού».