Συνολικά απέσπασε 3 βραβεία

Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διακρίσεις που αφορούν στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση. Ο Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος  Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε: «Η άριστη εμπειρία πελάτη είναι στο DNA μας και για αυτό εκπαιδεύουμε και κινητοποιούμε τους εργαζομένους μας ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών».