Περισσότερα από 700 στελέχη και προσωπικότητες του κλάδου του τουρισμού τίμησαν με την παρουσία τους τα Tourism Awards 2017, τα οποία πραγματοποιήθηκαν για 4η συνεχή χρονιά.

Τα Tourism Awards επιβράβευσαν βέλτιστες πρακτικές επιχειρήσεων και πρωτοβουλίες οι οποίες προάγουν την καινοτομία και την ποιότητα στον ελληνικό τουρισμό. Στους βραβευθέντες, συμπεριλαμβάνονται και εταιρείες από τον χώρον της επικοινωνίας για έργα τους που αφορούν στον τομέα του τουρισμού.

Οι διακρίσεις αυτές αφορούν και σε χρυσά βραβεία, όπως τα δύο που απέσπασε η Globe One Digital στις ενότητες Specialty Travel και Digital Tourism, το Gold της Atnet Communications επίσης στην ενότητα Digital Tourism, η χρυσή διάκριση για τη συμμετοχή της Communication Effect σε συνεργασία με την Turkish Airlines στην ενότητα Travel & Transportation, τα Gold των εταιρειών PR & Communication Hotelbrain, Communication Lab και Identity Media στην ενότητα Branding/Public Relations/People Strategy.

Διακρίσεις από το χώρο της επικοινωνίας απέσπασαν επίσης οι εταιρείες Reprise Media, Tenfour, Mozaik, Ευ Ζην, Travelbeat, Simple Web Solutions, Travelworks Public Relations, mmk design team, Brainbuzz Media. Τα Tourism Awards 2017 διοργάνωσε το Hotel & Restaurant της BOUSSIAS, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της διοργάνωσης απονεμήθηκαν τιμητικά βραβεία, στον Γιάννη Μπεχράκη, στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για την έκθεση «People on the Move», στην Αγλαΐα Κατσιγιάννη για τη δημιουργία χάρτη προσβασιμότητας της Δράμας, στη Maude Vidale-Nacquet, για τη διεθνή προβολή της Ελλάδας μέσω των άρθρων της, στον Αθανάσιο Σκούρα για τη διεθνή προβολή της ελληνικής γαστρονομίας, στον Νίκο Σκουλά για τη συνολική του συνεισφορά στον ελληνικό τουρισμό και στην δράση Tinos Food Paths για την ανάδειξη της γαστρονομίας της Τήνου.

Ο αναλυτικός πίνακας των βραβευθέντων, φωτογραφίες και πλήρες βίντεο της βραδιάς, είναι διαθέσιμα στο www.tourismawards.gr.