Σε συνεργασία με τις εταιρείες Μαρινόπουλος και P&G Hellas

Το έργο σχετίζεται με την αναγνώριση των αγοραστικών αποστολών (shopping missions) ή των λόγων για τον οποίων οι καταναλωτές έρχονται στα καταστήματα σουπερμάρκετ. Η συγκεκριμένη ερευνητική δουλειά αμφισβητεί ότι οι καταναλωτές αναζητούν μεμονωμένες κατηγορίες προϊόντων και προτάσσει την αναζήτηση καθημερινών λύσεων από τους καταναλωτές. Τα μέλη ΔΕΠ του τμήματος, Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Αναπλ. Καθηγήτρια Κατερίνα Πραματάρη και ο Υποψήφιος Διδάκτορας Παναγιώτης Σαραντόπουλος του εργαστηρίου ELTRUN, ανέπτυξαν ένα συνεργατικό ερευνητικό έργο με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και την αύξηση του καλαθιού. Η μελέτη δοκιμάστηκε πιλοτικά με επιτυχία τόσο στην ικανοποίηση των πελατών όσο και την παραγωγικότητα του καταστήματος.