Επτά βραβεία απέσπασε το πρόγραμμα πιστότητας πελατών, Lidl Plus, στο πλαίσιο των πέμπτων Loyalty Awards, του θεσμού που επιβραβεύει την προσπάθεια των επιχειρήσεων να αναπτύξουν, να διατηρήσουν και να εξελίξουν τη σχέση τους με τους πελάτες, μέσα από προγράμματα και δράσεις.

Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς απέσπασε Gold βραβείο στην ενότητα «Best Use of Mobile» και στην ενότητα «Best Initiative During Covid-19 Crisis». Silver βραβείο πήρε στην ενότητα «Best in Loyalty & Engagement (Retail)» για τις πρωτοβουλίες που αφορούν στην επιβράβευση και δημιουργία δεσμών με τον πελάτη και στην ενότητα «Most Innovative Initiative».

Τέλος, με Bronze βραβείο διακρίθηκε στην ενότητα «Best In-house Loyalty Team» για την ομάδα του Lidl Plus, στην ενότητα «Best Use of Rewards & Incentives» για το πρόγραμμα επιβράβευσης και παροχής κινήτρων πραγματοποίησης αγοράς ή σύνδεσης με τη μάρκα και στην ενότητα «Best Use of Gamification».