Για καμπάνιες για την Τράπεζα Πειραιώς Ρουμανίας

H καμπάνια «DOT, the Social Mascot», που δημιουργήθηκε για το λανσάρισμα της μασκότ των social media της Τράπεζας, κέρδισε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Ambient Media-Campaign». Επίσης, η καμπάνια «The Social Interns», μέσω της οποίας προσλήφθηκαν 3 interns στο Facebook, κέρδισε το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία «Integrated Campaign». Ο Δημήτρης Σιδερίδης, Country Manager και Head of Creative Technology στην MSPS, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι όταν δουλεύουμε με τόσο ανοιχτούς και καινοτόμους πελάτες, όπως είναι η Τράπεζα Πειραιώς Ρουμανίας. Μας έδωσαν μοναδικές ευκαιρίες μέσα από τις οποίες έχουμε αναπτύξει τη δημιουργικότητά μας, αλλά και την ικανότητά μας να έχουμε στις καμπάνιες μας τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. Είμαστε σίγουροι ότι τα συγκεκριμένα βραβεία είναι μόνο η αρχή!».