Η Κωτσόβολος ξεχώρισε στα Διεθνή Βραβεία Εμπειρίας Πελάτη, καθώς ως η μοναδική, όπως επισημαίνει, εταιρεία-εκπρόσωπος της Ελλάδας, κατάφερε να αποσπάσει 4 διακρίσεις ανάμεσα σε 41 χώρες, 60 διαφορετικά υποψήφια brands, που έφτασαν στην τελική φάση, και περισσότερα από 200 που έθεσαν συνολικά υποψηφιότητα.

Η εταιρεία αναδείχθηκε «χρυσή» νικήτρια στις κατηγορίες «Customer Centric Culture» και «Customers at the heart of everything – Retail», ενώ απέσπασε δύο ασημένια βραβεία στις κατηγορίες «Innovation in Customer Experience» και «CX Leader of the Year» για την Μαρία Καλλέργη – CX Manager της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, η οποία διακρίθηκε ανάμεσα σε 5 εκπροσώπους εταιρειών από διαφορετικές χώρες, που κατάφεραν να φτάσουν στους finalists.