Τόσο η Creative ιδέα του καλοσυνάτου Σήφη, που ταξιδεύει για πρώτη φορά στις Κυκλάδες και αναζητά βοήθεια και συμβουλές από τους χρήστες, όσο και η στρατηγική Media βασίστηκαν σε data driven insights από πολλαπλές πηγές, όπως Google, Facebook και internal TripAdvisor data σε σχέση με τις χώρες προέλευσης, τη δημοτικότητα των επιμέρους προορισμών και το «look to book» window ξένων και Ελλήνων ταξιδιωτών προς την Κρήτη και τις Κυκλάδες.

Ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της ForestView, δήλωσε: «Το innovation δεν είναι αυτοσκοπός. Μία καινοτόμα ή δημιουργική ιδέα, που υπηρετεί το ζητούμενο της εκάστοτε καμπάνιας, είναι πρωτίστως ζήτημα αποτελεσματικότητας. Εστιάσαμε στην εμπειρία που θέλαμε να δημιουργήσουμε για τον χρήστη, στον τρόπο που θέλαμε να συμμετέχει στην ιστορία του brand, όχι στα εργαλεία που είχαμε άμεσα διαθέσιμα ή τις δυνατότητές του. Τα εργαλεία από μόνα τους δεν μπορούν να δημιουργήσουν στρατηγική».