H Forestview, εταιρεία του ομίλου TDG, αναδείχθηκε, για ακόμη μία χρονιά, νικήτρια της κατηγορίας Στρατηγική Performance Marketing των e-volution Awards. Nα σημειωθεί ότι η Forestview έχει αποσπάσει οχτώ e-volution Awards τα τελευταία οκτώ έτη στη συγκεκριμένη κατηγορία, τέσσερα εκ των οποίων Gold.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε Gold για τον πελάτη Εκδόσεις Ψυχογιός, για τη στρατηγική «η οποία κατέστησε το e-shop κεντρικό κανάλι κατανόησης των καταναλωτικών αλλαγών και βασικό κανάλι ανάπτυξης πωλήσεων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 25%», όπως αναφέρει η εταιρεία. Η Forestview διακρίθηκε επίσης με Bronze για τον επανασχεδιασμό και τις ενέργειες διεθνούς προώθησης της πλατφόρμας εκπαίδευσης VR Academi.

Η Γεωργία Μανδαλάκη, Media Activation Director της Forestview, δήλωσε σχετικά: «Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε αυτά τα Βραβεία ως επιβεβαίωση της πολυετούς και ηγετικής θέσης της Forestview στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση ολιστικής στρατηγικής performance marketing για e-commerce.  Πολλά συγχαρητήρια στους πελάτες μας και στους ανθρώπους της Forestview. Εδώ χτυπάει η καρδιά του εμπορίου».