Στην κατηγορία Customer Experience Game-Changer of the Year

Τη διάκριση Customer Service Distinction Award απέσπασε η Eurolife FFH, στο πλαίσιο των φετινών Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, τα οποία διοργανώθηκαν για 11η χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία Customer Experience Game-Changer of the Year για τις δραστηριότητες της ομάδας Επιχειρηματικών Συνεργατών με βάση την προσφορά αναβαθμισμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης με σύγχρονες και καινοτόμες τεχνικές.

«Οι άνθρωποί μας είναι το πιο πολύτιμο κεφάλαιό μας και μας κάνουν καθημερινά υπερήφανους με το έργο και τις προσπάθειές τους. Η ομάδα Επιχειρηματικών Συνεργατών εργάζεται με υψηλά standards, ώστε να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία σε κάθε συνεργάτη της εταιρείας μας», δήλωσε, ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αν. Γενικός Διευθυντής Εργασιών και Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH.