Στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελάτη
Το Braincandy Group και η ηλεκτρονική πλατφόρμα του zevioo αναδείχθηκαν μεγάλοι νικητές στην «Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη», στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, που διεξήχθησαν την Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής.

Η Braincandy, υπηρετώντας αξίες πελατοκεντρικού χαρακτήρα, εξειδικεύεται τα τελευταία χρόνια στην αναβάθμιση του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα. Μέσα από εξειδικευμένα εργαλεία και υπηρεσίες στην εξυπηρέτηση πελατών, όπως η πλατφόρμα του zevioo, η πολυ-συμμετοχική έρευνα για την Generation CX, κ.ά., κατάφερε πέρα από την πρώτη θέση στην καινοτομία να αναδειχθεί και φιναλίστ της κατηγορίας «Οργανισμός της Χρονιάς».