Η Eurolife FFH απέσπασε δύο διακρίσεις στα φετινά UX|CX Awards, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά από την Boussias την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου.

Η Eurolife FFH απέσπασε δύο Silver Awards, για δύο ψηφιακές πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και συνεργάτες της: την εφαρμογή EurolifePartners και την ψηφιακή κάρτα EurolifePass. Οι πρωτοβουλίες διακρίθηκαν στις κατηγορίες «Best B2B Experience» και «Best Use of Financial Transaction Application», αντίστοιχα.

«Οι δύο ψηφιακές πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν, αλλά και το σύνολο όσων σχεδιάζει και υλοποιεί η Eurolife FFH, αναδεικνύουν τη δέσμευση της εταιρείας για ψηφιοποιημένες λύσεις που απελευθερώνουν χρόνο στους χρήστες και διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους», αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.