Το κοινό θα επιλέξει μεταξύ των 3 επικρατέστερων

Στο διαγωνισμό μπορούν να υποβάλλουν προτάσεις σχεδιαστές, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες design και άλλες συναφείς με το αντικείμενο εταιρείες. Η Επιτροπή θα επιλέξει τρεις προτάσεις οι οποίες θα δοθούν στη δημοσιότητα και τα λογότυπα που θα προταθούν θα αναρτηθούν σε ειδική ιστοσελίδα του διαδικτύου, για την οποία θα υπάρξει ενημέρωση με νέα ανακοίνωση στον Τύπο και τα ΜΜΕ. Και οι τρεις προτάσεις οι οποίες θα προκριθούν στον τελικό, θα αποζημιωθούν με το ποσό των 2.000 ευρώ.

Όσοι συμμετέχουν στην επιλογή του λογοτύπου, ψηφίζοντας την πρόταση που προτιμούν στο διαδίκτυο, συμμετέχουν αυτομάτως σε διαγωνισμό, από τον οποίο θα προκύψουν με κλήρωση 50 τυχεροί, που θα αποκτήσουν δωρεάν από δύο εισιτήρια μετ’ επιστροφής για δρομολόγια της Ολυμπιακής στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό, από την 1η Οκτωβρίου. Το λογότυπο που θα προκύψει από την ψηφοφορία θα αποτελέσει το νέο λογότυπο της Ολυμπιακής. Το βραβείο για το νικητή θα είναι 20.000 ευρώ. Η προθεσμία υποβολής προτάσεων είναι η Παρασκευή 29 Μαΐου.