Με αφορμή τις νέες συλλεκτικές συσκευασίες της με τους «Τρου Λόκαλ ήρωες», το περιστέρι, την κατσίκα και το καΐκι, η Fix Hellas καλεί τους καταναλωτές να μοιραστούν ιδέες που θα ομορφύνουν τη γειτονιά τους, όπου κι αν βρίσκονται. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποδείξουν ότι είναι «Τρου Λόκαλς», μπαίνοντας στο ειδικά διαμορφωμένο site geitoniesfix.gr/troulokal, επιλέγοντας μία από τις προτεινόμενες ιδέες για το τι θα ήθελαν να αλλάξουν στην περιοχή τους, και τοποθετώντας το pin στον χάρτη πάνω στο σημείο που τους ενδιαφέρει. Καταχωρούν την ιδέα τους, δηλώνουν τα στοιχεία τους και μπαίνουν στην κλήρωση για δώρα. Η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή μέχρι τις 27 Ιουνίου.
04/06/21
CATEGORIES: Marketing
Διαγωνισμός από τη Fix Hellas
Με τίτλο «Είσαι Τρου Λόκαλ; Απόδειξέ το!»
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ