Η σειρά, η οποία θα εκτυλίσσεται σε τρία μέρη θα έχει τίτλο «Weekend not wasted» και πρωταγωνιστές παρουσιαστές του MTV. Θα «τρέξει» στο site του MTV και στους λογαριασμούς του στο YouTube και τις κοινωνικές πλατφόρμες. Θα προωθηθεί επίσης σε τοπικά τηλεοπτικά κανάλια στη Μ. Βρετανία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Δανία, προβάλλοντας πόσα πράγματα είναι δυνατά όταν κανείς πίνει υπεύθυνα και «αδράχνει» τη μέρα.

«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς οι νεαροί ενήλικες στην Ευρώπη να είναι ενημερωμένοι και να ενθαρρύνονται να απολαμβάνουν το αλκοόλ με μέτρο και σύνεση», σχολίασε σχετικά ο John Kennedy, Πρόεδρος για την Ευρώπη, Τουρκία και Ινδία της Diageo.

«Για τη δημιουργία της καμπάνιας, συνδυάσαμε το μοναδικό μας marketing insight με το reach και τον αντίκτυπο του MTV για να επικοινωνήσουμε το μήνυμα ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να σε εμποδίσει να αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο τη μέρα σου. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία και ανυπομονούμε να δούμε την ανταπόκριση».
(Πηγή: Marketingweek.com)