Η εταιρεία λανσάρει τη διαδικτυακή εφαρμογή «Ρώτα το Διονύση»

Σύμφωνα με αυτή, η εταιρεία αναμένεται να εστιάσει στο λανσάρισμα νέων προϊόντων, αλλά και στην υιοθέτηση μιας περισσότερο ευέλικτης τιμολογιακής πολιτικής, με στόχο να περιορίσει τους «κραδασμούς» της οικονομικής κρίσης, οι οποίοι όπως είπε, έχουν πλήξει σε ιδιαίτερα έντονο βαθμό τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών.
Ωστόσο, η ελληνική αγορά εξακολουθεί να παρουσιάζει ευκαιρίες. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία λάνσαρε ήδη δύο νέα ουίσκι, το Johnnie Walker Gold Label Reserve και το Johnnie Walker Platinum Label.

Ως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, η Αναστασία Αγγελή ανέφερε την υπερβολική φορολόγησή τους. «Απαιτείται άμεση αποκλιμάκωση της φορολογίας για να ανασάνει η αγορά, αλλά για να κερδίσει και επιπλέον έσοδα το κράτος από τους σχετικούς φόρους, αφού τα έσοδα από αυτούς έχουν υποχωρήσει στα επίπεδα του 2008» τόνισε. Η ίδια ανέφερε ακόμα ότι η κατανάλωση εκτιμάται ότι υποχωρεί κατά 5%, όταν τα προηγούμενα τρία χρόνια ο μέσος όρος της πτώσης ήταν 20%.

Η Diageo Hellas εξάλλου, αυτή την περίοδο δημιουργεί το «Ρώτα το Διονύση», διαδικτυακό τόπο που ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με τις επιλογές τους όταν πίνουν στο σπίτι ή με φίλους. Με όχημα τον «Διονύση», guru των ποτών, το site δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να υπολογίσουν τα γραμμάρια αλκοόλ που περιέχει το ποτό τους, όπως επίσης και τις θερμίδες που τους δίνει.

Το website περιλαμβάνει επίσης προτάσεις και συμβουλές υπεύθυνης κατανάλωσης και φέρει τη σφραγίδα του DrinkiQ, του portal της Diageo το οποίο περιέχει εξειδικευμένες πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ. Είναι προσβάσιμο μέσω κινητού, tablet ή υπολογιστή. Διαθέτει, επίσης, τη δυνατότητα αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων Facebook και Twitter. To «Ρώτα το Διονύση» είναι η τοπική προσαρμογή του διεθνούς concept «Ask Dave».