Τον ΜΚΟ για τη διαχείριση συγγενικών δικαιωμάτων

Η ηχογραφημένη μουσική χρησιμοποιείται κατά κόρον σε δημόσιους χώρους για εμπορική χρήση, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα συγγενικά δικαιώματα των τραγουδιστών, μουσικών και παραγωγών. H καμπάνια έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σε σχέση με αυτά, κάνοντας χρήση μιας φράσης που χρησιμοποιείται τόσο στην καθημερινή, όσο και στη μουσική γλώσσα: Η μουσική φράση «Μι ρε σι» είναι ταυτόχρονα και η αποτρεπτική φράση «Μη ρε συ. Μην αγνοείς τα συγγενικά δικαιώματα των τραγουδιστών, μουσικών και παραγωγών». Την καμπάνια επιμελήθηκαν οι Ευθύμης Φιλίππου, Νίκος Κατριβάνος και Γιόλα Γύφτουλα, ενώ την παραγωγή έκανε η Βοο Productions.