Στον «αέρα» βρίσκεται η πρώτη καμπάνια της εταιρείας Electromove, η οποία εισάγει στην ελληνική αγορά τις 100% ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Zero Motorcycles. Την υλοποίηση της καμπάνιας στα μέσα επικοινωνίας ανέλαβε η Mindshare, με την οποία η Electromove συνεργάζεται για πρώτη φορά και μόνο σε επίπεδο media.

Η καμπάνια, η οποία είναι adaptation από σποτ του εξωτερικού, θα αναπτυχθεί με στοχευμένη τηλεοπτική καμπάνια, digital display, social media και ραδιόφωνο.

Στόχος της είναι να παρουσιάσει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης, καθώς, σύμφωνα με το concept, οι μηχανές Zero συνδυάζουν τις καλύτερες πτυχές μιας παραδοσιακής μοτοσυκλέτας με την πιο προηγμένη τεχνολογία του σήμερα.