Βελτίωση αναμένεται το Q3.

Μείωση των διαφημιστικών της εσόδων για 2 συνεχόμενα οικονομικά τρίμηνα αναμένεται να καταγράψει η Alphabet, ως συνέπεια της πανδημίας του κορωνοϊού και της συνακόλουθης ύφεσης, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Pivotal Research. Τα έσοδα από διαφημίσεις για τη μητρική εταιρεία των Google και YouTube προβλέπεται ότι θα συρρικνωθούν κατά 8,9% το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σηματοδοτώντας την πρώτη πτώση στην ιστορία της. Δύσκολη θα είναι και η υπόλοιπη χρονιά, σε επίπεδο διαφημιστικών εσόδων, σημειώνοντας κάθοδο της τάξης του 2,1% το Q3, πριν επιστρέψει στην ανάπτυξη με μονοψήφιο ποσοστό 3,2%, στο, παραδοσιακά, κερδοφόρο τέταρτο τρίμηνο.

Η πτώση αυτή εκτιμάται ότι θα προκύψει από τις περικοπές των budgets για το Google Search, ενώ το YouTube θα εξακολουθήσει την ταχεία ανάπτυξη, σε μεγάλο βαθμό χάρη στην αύξηση της παρακολούθησης περιεχομένου. Από την άλλη, η Facebook θα δει την αύξηση των διαφημιστικών της εσόδων να επιβραδύνεται και να διαμορφώνεται σε μονοψήφια ποσοστά της τάξης του 3,6% για το Q2, προτού επιστρέψει σε διψήφια για το υπόλοιπο του 2020. Αυτό ίσως οφείλεται στη στροφή στο e-commerce που ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη δραστηριότητα των χρηστών της κατά την πανδημία.
(Πηγή: WARC)