Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας

Το διαφημιστικό θέμα καλύπτει εξωτερικά τις τέσσερις πόρτες κάθε οχήματος, ενώ υπάρχουν και λύσεις προβολής στο εσωτερικό του, με στόχο τους επιβάτες. Ο αριθμός των οχημάτων που προτείνονται για κάθε καμπάνια εξαρτάται από την πόλη, τη διάρκεια, τις απαιτήσεις και το είδος της καμπάνιας. «Το taxi είναι ένα ιδανικό μέσο υπαίθριας διαφήμισης, αφού συνδυάζει αποτελεσματικότητα, αξιοπιστία και νομιμότητα. Κινείται ελεύθερα παντού, καλύπτοντας πλήρως την στοχευόμενη περιοχή, ακόμα και σε σημεία που δεν διαθέτουν σταθερές θέσεις διαφήμισης, όπως είναι το κέντρο της Αθήνας ή πολλές πόλεις της περιφέρειας», αναφέρει μεταξύ άλλων σχετική ανακοίνωση της Ίνκαμ.