Αναστάσιος Χιώνης, mas-ad!

<‘Σελίδα 1: Η ίδρυση μιας νέας εταιρείας επικοινωνίας ενώ τα κονδύλια συρρικνώνονται, οι καινοτόμες υπηρεσίες της Mad-Ad και τα βασικά τους πλεονεκτήματα και η αποτελεσματικότητα των μέσων προβολής που εκπροσωπεί η εταιρεία’>
Ο Αναστάσιος Χιώνης, Ιδρυτής της νεότευκτης Mas-ad!, μιλά για ένα πολλά υποσχόμενο μέσο προβολής, χάρη στο οποίο η διαδρομή μας σε κυλιόμενες σκάλες δεν θα είναι ποτέ ξανά βαρετή.

Marketing Week: Τα διαφημιστικά κονδύλια συρρικνώνονται και επικρατεί έντονη ανησυχία για το τι μέλλει γενέσθαι. Και όμως, εσείς αποφασίσατε να ιδρύσετε μία εταιρεία επικοινωνίας…

Αναστάσιος Χιώνης: Η αλήθεια είναι ότι η εποχή είναι δύσκολη, αλλά στις δύσκολες στιγμές η αγορά επαναπροσδιορίζεται και προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Νέες ιδέες, όραμα και δημιουργικότητα είναι αυτό που η Mas-ad! μπορεί να προσφέρει με τα νέα και καινοτόμα προϊόντα που διαθέτει. Πρόκειται για μια εταιρεία, η οποία προτείνει πρωτότυπες και στοχευμένες λύσεις. Γι’ αυτό, εάν κάποιος επιζητά έξυπνες, πρωτότυπες, πρωτοποριακές και δημιουργικές λύσεις, η Mas-ad! είναι αυτό που ψάχνει.

Στόχος της εταιρείας είναι να προτείνουμε κάτι πέρα από τα συνηθισμένα. Κάτι, το οποίο θα «τραβήξει» την προσοχή του τελικού πελάτη και θα τον βοηθήσει να επιλέξει το προϊόν που θέλει. Με αυτό το σκεπτικό η εταιρεία μας έχει προχωρήσει σε συμφωνία με την εταιρεία Aap!Global για τη χρήση στην Ελλάδα των προϊόντων της

Marketing Week: Η Mas-ad έχει εξασφαλίσει την αποκλειστικότητα για μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες. Θα θέλατε να τις περιγράψετε;

Αναστάσιος Χιώνης: Όπως είπα, στόχος μας είναι να προτείνουμε κάτι πέρα από τα συνηθισμένα. Κάτι, το οποίο θα «τραβήξει» την προσοχή του τελικού πελάτη -αυτός είναι άλλωστε ο λόγος για τον οποίο κάποιος διαφημίζεται- και θα τον βοηθήσει να επιλέξει το προϊόν που θέλει. Με αυτό το σκεπτικό η εταιρεία μας έχει προχωρήσει σε συμφωνία με την εταιρεία Aap!Global για τη χρήση στην Ελλάδα των προϊόντων της.

Τα προϊόντα αυτά αφορούν στη διαφήμιση στους κυλιόμενους διαδρόμους και στις κυλιόμενες σκάλες. Όπως προφανώς γνωρίζετε, τα σκαλοπάτια αυτά έχουν μια ιδιαιτερότητα ως προς την κατασκευή τους: έχουν αυλακώσεις σε όλη την επιφάνεια τους, κάτι που καθιστά αρκετά δύσκολη τη χρήση τους σαν μέσο. Αυτήν την ιδιαιτερότητα, εμείς την αξιοποιήσαμε και δημιουργήσαμε ένα ασφαλές και εντυπωσιακό μέσο το οποίο, τις περισσότερες φορές, βρίσκεται μέσα στο χώρο πώλησης.

Marketing Week: Και ποιο θεωρείτε ως το βασικό πλεονέκτημά τους;

Αναστάσιος Χιώνης: Οι κυλιόμενες σκάλες και οι κουπαστές έχουν αρκετά πλεονεκτήματα. Ενδεικτικά σας αναφέρω μερικά από αυτά: Είναι ένα πρωτότυπο μέσο που εντυπωσιάζει τον καταναλωτή. Έχουν άμεση επαφή με τον καταναλωτή – ο οποίος χρησιμοποιεί το μέσο για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Έχουν έμμεση επαφή με τον καταναλωτή -σε super market- καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο χώρο, καθώς οι κυλιόμενες σκάλες ή οι διάδρομοι βρίσκονται στα κεντρικότερα σημεία των καταστημάτων. Ιδίως στα super markets, οι κυλιόμενες σκάλες και οι κουπαστές αποτελούν το μοναδικό χώρο, όπου μπορεί να τοποθετηθεί διαφήμιση. Η διαφήμιση βρίσκεται στο σημείο πώλησης. Είναι ιδανικά μέσα για στοχευμένη διαφήμιση.

Marketing Week: Δεν διαφωνώ με όσα λέτε. Υπάρχει, ωστόσο, κάποια έρευνα που να τεκμηριώνει την αποτελεσματικότητα των μέσων προβολής που εκπροσωπείτε;

Αναστάσιος Χιώνης: Όσων αφορά το συγκεκριμένο προϊόν, έχει γίνει μια έρευνα από το Independent Aeon Group, η οποία αποσκοπούσε στο να προβάλει το μέσο με τo μεγαλύτερο ποσοστό ανάκλησης μνήμης. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά σε σχέση με ανταγωνιστικά μέσα. Το Memory Recall Rate για τις διαφημίσεις που χρησιμοποίησαν το μέσο ήταν περίπου 85%. Αντιθέτως, η επίδοση των άλλων μέσων, όπως αφίσες και pisa, ήταν κάτω από 38%. Εν ολίγοις, η αποτελεσματικότητα του μέσου μπορεί να συμβάλει τα μέγιστα στην αύξηση της αναγνωσιμότητας μιας μάρκας ή ενός προϊόντος και να δώσει την απαραίτητη ώθηση σε in store ενέργειες και προσφορές.

Marketing Week: Υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο σχετικά με συνεργασία σας με μεγάλο διαφημιζόμενο;

Αναστάσιος Χιώνης: Η προτεραιότητά μας ήταν να εξασφαλίσουμε, στήνοντάς τα, ότι οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πληθώρα εναλλακτικών σημείων για την προβολή τους. Τώρα που το πρώτο σκέλος φτάνει στο τέλος του μπορούμε να προχωρήσουμε στη χρήση του μέσου. Αυτό είναι το επόμενο βήμα, και δεν σας κρύβω ότι έχουμε αρχίσει να το επικοινωνούμε. Όσο για το ενδιαφέρον των εταιρειών, αυτό είναι αρκετά έντονο. Μην ξεχνάτε ότι τόσο οι διαφημιστικές εταιρείες όσο και οι διαφημιζόμενοι ζητούν και ψάχνουν νέους τρόπους προσέγγισης του κοινού τους.
<‘here’>


<‘Σελίδα 2: Η επένδυση που απαίτείται από την πλευρά των διαφημιζόμενων, η επιφυλακτικότητα προς τα ambient media και οι λόγοι για να προσεγγίσει ένα brand την Mad-Ad’>
Marketing Week: Ποια είναι, σε γενικές γραμμές, η επένδυση που απαιτείται από την πλευρά των διαφημιζόμενων;

Αναστάσιος Χιώνης: Αυτή τη στιγμή που μιλάμε βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο κλεισίματος μιας συμφωνίας συνεργασίας με μια μεγάλη αλυσίδα super market. Άρα οι τελικές τιμές διαμορφώνονται αυτήν τη στιγμή. Η τιμή εξαρτάται από το σημείο που βρίσκεται η κυλιόμενη σκάλα ή ο διάδρομος. Οι τιμές, λαμβάνοντας υπ’ όψη όλα τα προηγούμενα, θα ξεκινούν περίπου από τα 150 ευρώ την ημέρα. Τιμή, η οποία σε σχέση με την επισκεψιμότητα και τη χρήση του μέσου μπορεί να φτάσει λιγότερο από 0,10 ευρώ ημερησίως.

Ambient Media: Η αντίδραση προκαλεί ενδιαφέρον και το ενδιαφέρον βάζει το μυαλό να δουλέψει. Έτσι το μήνυμα παραμένει στο μυαλό του κόσμου

Marketing Week: Τι θα απαντούσατε σε όλους όσοι αντιμετωπίζουν ακόμα με επιφυλακτικότητα τα ambient media και θεωρούν ότι δεν είναι κατάλληλα για όλα τα brands;

Αναστάσιος Χιώνης: Επειδή ο κόσμος μας είναι γεμάτος με εικόνες και οι πληροφορίες που λαμβάνουμε κάθε μέρα είναι υπερβολικά πολλές, έχουμε αναπτύξει ένα αμυντικό μηχανισμό ο οποίος «πετάει» ότι δεν τον ενδιαφέρει ή δεν τον εντυπωσιάζει ή δεν τον παραξενεύει.

Ακριβώς αυτό προσπαθούν να εκμεταλλευτούν όσοι ασχολούνται με τα ambient media και να παρουσιάσουν με έναν ιδιαίτερο τρόπο το μήνυμα που θέλουν, ώστε να προκαλέσουν κάποια αντίδραση. Και αυτό γιατί η αντίδραση προκαλεί ενδιαφέρον και το ενδιαφέρον βάζει το μυαλό να δουλέψει. Με αυτό τον τρόπο το μήνυμα παραμένει στο μυαλό του κόσμου χωρίς να διαγραφεί.

Με σημείο αναφοράς τα παραπάνω, όλα τα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ambient media γιατί στο τέλος αυτό που θέλει ο πελάτης είναι το όνομά του, το προϊόν του και οι ενέργειες που κάνει όχι μόνο να έχουν αποτέλεσμα αλλά και να συζητηθούν και να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά η πώληση.

Marketing Week: Εν κατακλείδι, για ποιο λόγο να προσεγγίσει κάποιο brand τη Mas-ad!;

Αναστάσιος Χιώνης: Γιατί η Mas-ad! δεν είναι μια συμβατική εταιρεία. Είναι μια εταιρεία, η οποία προτείνει καινοτόμες και στοχευμένες λύσεις. Γιατί οι νέες ιδέες, τα νέα μέσα και η προσαρμογή τους στην ελληνική πραγματικότητα δεν έχουν αποτέλεσμα και φρεσκάδα. όταν γίνονται απλώς «γιατί πρέπει…». Γιατί ο καταναλωτής θέλει καινούργια ερεθίσματα συνέχεια και όχι μια από τα ίδια. Γιατί ο διαφημιζόμενος θέλει νέες προτάσεις και όχι ό,τι κάνουν όλοι οι άλλοι. Με τη Mas-ad! το μόνο σίγουρο είναι ότι το μήνυμα σας θα το δει ο κόσμος και δεν θα το προσπεράσει…
<‘here’>