Yπό την επιμέλεια της Leon & Partners

Το σχετικό σποτ ξεκίνησε στις 3 Νοεμβρίου και έχει κεντρικό μήνυμα «Θέλω να ξέρω». Μέσα από αυτό αποτυπώνονται σε πρώτο πρόσωπο, όλα τα συναισθήματα που βιώνει σήμερα ο έλληνας πολίτης: «Φοβάμαι», «αγωνιώ», «πονάω», «εξοργίζομαι», «διαμαρτύρομαι», «αναρωτιέμαι», «αγωνίζομαι», «ελπίζω», «ανησυχώ τι θα γίνει αύριο».

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, η εφημερίδα με το συγκεκριμένο σποτ τονίζει το δημοσιογραφικό της κύρος και οδηγεί τον αναγνώστη στο χτίσιμο πιστότητας μαζί του, αφού η ιστορική εφημερίδα του δίνει απαντήσεις σε όλα όσα τον απασχολούν σήμερα. Υπενθυμίζεται ότι πριν μερικές εβδομάδες, στροφή στο δημοσιογραφικό περιεχόμενο έκανε και «Το Βήμα της Κυριακής», επικοινωνώντας δημοσιογραφικές έρευνες και δίνοντας βάρος στο περιεχόμενο, όπως άλλωστε αποτύπωνε και το βασικό μήνυμα της καμπάνιας του με τίτλο «Η εφημερίδα επιστρέφει».

Είναι πλέον σαφές ότι η παρούσα οικονομική, πολιτική και κοινωνική συγκυρία ευνοεί την επιστροφή των εφημερίδων στις αξίες της ενημέρωσης και του δημοσιογραφικού λόγου, οι οποίες αποτελούν και τα θεμελιώδη στοιχεία του DNA τους.