Ακόμα και η πλέον δημιουργική καμπάνια εάν δεν εμφανίζεται στα social media, είτε δεν θα έχει την ίδια αποτελεσματικότητα, είτε – ακόμα χειρότερα – θα αποτύχει. «Το digital και τα Social Media έχουν μεταμορφώσει καθοριστικά τον τρόπο που επικοινωνούν τα brands και από ένα κόσμο μονόδρομης ATL επικοινωνίας έχουμε περάσει σε ένα αμφίδρομο μοντέλο όπου μια καμπάνια είναι σε μόνιμο διάλογο με το κοινό μέσω των social media» καταλήγει ο ίδιος, μιλώντας στο σχετικό ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε στο σημερινό τεύχος για τα Social Media Awards 2018.

Και είναι αλήθεια ότι οι διαφημιζόμενοι χρόνο με τον χρόνο αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα αυτή και προχωρούν στις ανάλογες κινήσεις. Κάποιες από αυτές είναι επιτυχημένες, κάποιες άλλες όχι. Η πορεία όμως αυτή είναι μονόδρομος και «καταδικασμένη» να καταλήξει στον σωστό προορισμό.

Η σημερινή ελληνική πραγματικότητα της εξίσωσης “brands και social media” αποτυπώθηκε ξεκάθαρα στα Social Media Awards 2018 που διοργάνωσαν το Marketing Week και η Boussias Communications. H φετινή διοργάνωση είχε ιδιαίτερα εμπλουτισμένα ζητούμενα υποψηφιότητας, ανανεωμένα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά και 3 Προέδρους στην Κριτική Επιτροπή, ώστε να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand – agency – platform). Όσο απλό ή λογικό κι αν ακούγεται, δεν είναι καθόλου εύκολο να λειτουργήσει ορθολογικά και αποτελεσματικά μια τέτοια στρατηγική επιλογή. Στην περίπτωση τη δική μας όμως, το εγχείρημα είχε πλήρη επιτυχία, δείγμα του υψηλού επαγγελματισμού και της ωριμότητας των μελών της Κριτικής Επιτροπής.

Τα φετινά βραβεία απονεμήθηκαν σε μία sold out Τελετή, την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», όπου παρευρέθηκαν περισσότερα από 600 στελέχη. Τα Social Media Awards 2018 συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχών και αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι. Aποκαλυπτικό είναι το σχετικό αφιέρωμα, στις εσωτερικές σελίδες του τεύχους που κρατάτε στα χέρια σας.