Προσωποποιημένη εμπειρία παιχνιδιού για τους πελάτες της αλυσίδας

Η ενότητα παιχνιδιών AB plus & play της AB Βασιλόπουλος βασισμένη στην πλατφόρμα «Gaiming» της Mpass αναβαθμίζεται, μετά από τρία εκατομμύρια παιχνίδια που έχουν ήδη παίξει περισσότεροι από 300.000 κάτοχοι κάρτας AB plus στα πέντε χρόνια που είναι διαθέσιμη η υπηρεσία. Γίνεται πιο διαδραστική για να προσφέρει μια πιο εξελιγμένη εμπειρία στους πελάτες που παίζουν παιχνίδια και κερδίζουν έξτρα πόντους AB Plus είτε στα κιόσκια AB touchpoint, είτε online στο ab.gr ή και μέσα από το chatbot της σελίδα της ΑΒ στο Facebook.

Οι νέες λειτουργίες διαμορφώνουν μία πιο προσωποποιημένη εμπειρία παιχνιδιού για τους πελάτες της ΑΒ. Συγκεκριμένα, οι διαδραστικές λειτουργίες που έχουν αναπτυχθεί είναι η δημιουργία προφίλ, ώστε οι συμμετέχοντες να παρακολουθούν τη θέση τους στην κατάταξη μεταξύ του συνόλου των παικτών, η δυνατότητα πρόσβασης στο ιστορικό τους και στους συνολικούς πόντους που έχουν κερδίσει παίζοντας, όπως επίσης και η νέα λειτουργία «παίξε ξανά».