Με θέμα «Make Loyalty Marketing Work»

Στην ημερίδα συζητήθηκαν οι νέες αποτελεσματικές προσεγγίσεις που οδηγούν σε Customer Engagement & Loyalty, καθώς και οι νέες διαδικασίες και τεχνολογίες Gamification, Big Data & Analytics, Campaign Management και Enterprise Feedback Management, που συνθέτουν ένα εντελώς νέο, αποτελεσματικό πλαίσιο τακτικής που οδηγεί στο Customer Loyalty.

Ο Απόστολος Τσούμπρης, επικεφαλής του Management Consulting της ICAP ανέφερε: «Ο σημερινός marketeer αντιμετωπίζει πολλαπλές προκλήσεις από τους ψηφιακούς και συνεχώς δικτυωμένους καταναλωτές. Ανταποκρινόμενοι σε αυτήν την ανάγκη και προβληματισμό, παρουσιάσαμε τις τάσεις και πρακτικές λύσεις του ICAP Management Consulting, αντιμετώπισης και διαχείρισης αυτών των θεμάτων που καταλήγουν στο πραγματικό Customer Insight και διευκολύνουν το κτίσιμο πραγματικού Customer Loyalty».