Με live μετάδοση στις 12 Ιουνίου, προσβάσιμη σε όλους.

Με βασικό εμπνευστή του τον Rory Sutherland, το Nudgestock αποτελεί το κορυφαίο Φεστιβάλ Behavioural Science και Δημιουργικότητας που πραγματοποιείται από την Ogilvy Consulting, εδώ και 8 χρόνια. Ομιλίες και case studies από μερικούς από τους σπουδαιότερους εμπνευστές στα πεδία της συμπεριφορικής επιστήμης, του marketing και της δημιουργικότητας, προκαλούν το κοινό να σκεφτεί διαφορετικά.

Φέτος, δεδομένων των περιορισμών και λαμβάνοντας υπόψη την παγκόσμια ζήτηση για το φεστιβάλ, η Ogilvy αποφάσισε να κάνει τη διοργάνωση online και προσβάσιμη σε όλους. Στις 12 Ιουνίου, το Nudgestock θα μεταδοθεί live σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβάνοντας ομιλητές από το Σίδνεϋ μέχρι τη Χαβάη και όλες τις περιοχές ανάμεσά τους.

Πρόκειται για 12 ώρες γεμάτες παρουσιάσεις, case studies και δημιουργικά insights από καταξιωμένους ομιλητές, μεταξύ των οποίων οι Laurie Santos, Human Cognition Expert, Dilip Soman, Founder of Behavioural Economics, The Rotman School και Jennie Ropper, Head of Insight, Kinetic. Την ημέρα του φεστιβάλ η Ogilvy θα στηρίξει τον Ερυθρό Σταυρό, δίνοντας τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να συνεισφέρει. Δηλώσεις συμμετοχής στο nudgestock.co.uk.