Στο «σωστό επίπεδο» βρίσκονται, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, οι brand και marketing επενδύσεις της Unilever, παρά το γεγονός, όπως παραδέχτηκε, ότι θα πρέπει να αυξήσει τις τιμές προϊόντων λόγω των αυξανόμενων commodity costs.

Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας το γ΄ τρίμηνο του 2021, ο Graeme Pitkethly, CFO της Unilever, σημείωσε ότι η Unilever θα συνεχίσει να επενδύει και να υποστηρίζει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των brands της. «Περισσότερο από 80% του κύκλου εργασιών μας υπήρξε σταθερό ή σε ανάπτυξη, ενώ το μερίδιο του advertising spend σε σχέση με το μερίδιό μας στην αγορά διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα», πρόσθεσε ο Pitkethly.

Από την πλευρά του, ο CEO της Unilever, Alan Jope, παρατήρησε ότι το e-commerce, το οποίο η Unilever ενίσχυσε κατά 38% στο γ΄ τρίμηνο, στηρίζει τα μεγαλύτερα brands της εταιρείας. «Είναι μύθος ότι το απέραντο ράφι του e-commerce ευνοεί τα μικρού και μεσαίου μεγέθους brands. Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να ευνοήσει και μεγάλα brands, τα οποία έρχονται πρώτα στις μηχανές αναζήτησης και τα shopping lists», σημείωσε ο Jope.

(Πηγή: marketingweek.com)