Η General Motors Co. δεσμεύθηκε να αυξήσει το ποσό που επενδύει για διαφήμιση σε black-owned media εταιρείες, κίνηση που έρχεται εν μέσω εντεινόμενης πίεσης σε αμερικανικές εταιρείες για διαφοροποίηση των μέσων στα οποία διαφημίζονται. Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ σε επίπεδο εσόδων, ανακοίνωσε ότι θα στρέψει το 4% του διαφημιστικού του budget στις ΗΠΑ, σε black-owned media εταιρείες, αυξάνοντας το ποσοστό αυτό σε 8% το 2025. Η ανακοίνωση της GM έρχεται κατόπιν ολοσέλιδης καταχώρισης σε διάφορες εφημερίδες, πρωτοβουλία διαφόρων αφροαμερικανών media στελεχών, στην οποία η GM κατηγορούταν ότι αγνοεί τα black-owned media.

Η καταχώριση αποτελούσε μια ανοιχτή επιστολή προς την Mary Barra, Chief Executive της εταιρείας, αναφέροντας ότι η εταιρεία κατευθύνει λιγότερο του 0,5% της διαφήμισής της σε black-owned media, παρά το γεγονός ότι «οι αφροαμερικανοί αποτελούν το 14%  του πληθυσμού της Αμερικής και ξοδεύουν δισεκατομμύρια στην αγορά οχημάτων της». Σε δήλωσή της, η GM χαρακτηρίζει ανακριβές το ποσοστό του 0,5%, επισημαίνοντας ότι το τωρινό νούμερο ανέρχεται σε 2%.

(Πηγή: The Wall Street Journal)